'Bout me

My photo
Saya adalah seorang manusia yang........ normal.....

Blog Archive

People

Wednesday 27 April 2011

Salam Perkenalan

Assalamualaikum....... Aku bernama Ahmad Baihaqi bin Pekerizi. Aku dilahirkan di Bumi Kenyalang (Sarawak). Aku berumur 16 tahun dan bersekolah di sebuah sekolah yang berprestij (Chewahh!) iaitu Sekolah Menengah Kebangsaan Jitra. Aku tinggal di *RAHSIA*, Jitra. Aku suka main Playstation. Aku suka baca komik. Idola aku ialah Nabi Muhammad S.A.W dan Sultan Salahuddin Al-Ayyubi. Aku tak suka orang yang mengada-ngada. Aku tak suka Israel. Aku tak suka orang yang bercouple. aku tak suka drama Indonesia. Akhir sekali, aku paling tak suka, paling-paling tak suka....... cicak. Okay. Aku dah kenalkan diri aku, Jadi, selalu-selalulah jenguk blog aku yang tak seberapa ni. Wassalam.....

No comments:

Post a Comment